Producenci
Wersje językowe
Waluty
Reklamacje towaru

Reklamacja towaru zakupionego w sklepie internetowym Daisy-chemia polega na:

1. złożeniu formularza reklamacji, który powinien zawierać imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji,  nr telefonu, numer produktu, datę zakupu oraz przyczynę reklamacji na adres daisy.15@o2.pl lub ul. Straconki 130, 43-300 Bielsko-Biała.

2. jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną w terminie 14 dni poinformujemy o tej decyzji i poprosimy o            odesłanie  produktu na nasz adres ul. Straconki 130, 43-300 Bielsko-Biała i nasz koszt transportu.

3. po otrzymaniu reklamowanego towaru zwrócimy pieniądze wraz z kosztami transportu.

4. . Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.                    

   

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl